facebook Deel
twitter Tweet
envelope E-mail

Uitblinken in klantgerichtheid

Morpak behaalde de hoogste score met ''uitblinken in klantgerichtheid''. Een uitslag waar wij trots op zijn.

Uitblinken in klantgericht, nu en in de toekomst

Tijdens de geslaagde Masterclass die onder leiding van Joost Riphagen (DOOR Training) in 2017 in Rotterdam plaatsvond, hebben de deelnemers vanuit Morpak Dimitri Romeijnders en Rogier Stijnen van Stijnen Engineering de hoogste score behaald met “Uitblinken in Klantgerichtheid”. Alle aan deze Masterclass deelnemende ondernemers zijn door een Mystery Guest telefonisch en per mail benaderd en tevens is de website bezocht om te onderzoeken hoe klantvriendelijk ze zijn.

De Masterclass is een initiatief van SmitsVandenBroek en de ING Bank om ondernemers onder leiding van een gastspreker van elkaar te laten leren over het ondernemerschap in de breedste zin van het woord.

Ook in 2018 staat klantgerichtheid bij Morpak centraal

In verband met onze vernieuwde branding in 2018 hebben wij samen met www.pomhr.nl opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd om vooral ons onderscheidend vermogen in kaart te brengen en te zien hoe klanten onze klantgerichtheid ervaren.

Hier kwamen bevestigende zaken uit naar voren maar ook verrassende zaken waar wij best trots op zijn. Enkelen daarvan die door onze klanten genoemd werden:

  • Morpak is een familiebedrijf waarbij de lijnen kort zijn.
  • Morpak kan heel snel schakelen zij zijn heel flexibel.
  • Morpak is een meedenkend, klantgericht bedrijf.
  • Morpak is een eerlijk bedrijf: ook als iets niet kan zeggen ze het.
  • Je bent als klant geen nummer, bij Morpak hanteren ze een persoonlijke benadering.
  • Morpak is een stabiel bedrijf met groeipotentieel.
  • Er is bij Morpak sprake van grote en gedegen vakkennis.
  • De klantgerichtheid bij Morpak is groot.